lördag 16 februari 2013

GOSAGOSAGOSA

... kan vara den värsta låten ever. Sätter sig på hjärnan DIRR.

Gick från att känna mig foreveralone, överraskad till sjukt generad på alla hjärtans dag. Generad blev jag då jag satt på jobbet och Jason på NRJ-radion ringer och ber mig ge en alla hjärtans dag hälsning slash frågar massor om mitt förhållande. Av fyra kontor och en massa telefonister hamna vi just hos mig. Checkar av Arne Weise, Lasse Berghagen, Tony Irving och radion. SOFT.


tips: Köp ingen alla hjärtans dag present till varandra. Jag och Gustav tyckte det var överreklamerat och bestämde oss för att skita i det. Sedan blev det liksom att vi sa slash köpte saker och sa "min alla hjärtans dag present till dig" för att lindra vårt dåliga samvete. Fick typ 5stycken tillslut istället för en hehhee.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar